(Bijna) Welkom terug op Ternesse

Beste leden,

U hebt allicht het goede nieuws ook al vernomen, vanaf 4 mei mag er eindelijk terug gegolfd worden!

Dit zal echter alleen kunnen onder zeer strikte en vrij verregaande voorwaarden. De definitieve details zullen pas midden volgende week bekend zijn.

Pas vanaf dan kunnen we overgaan tot de praktische organisatie van het golfspelen, zoals het reserveren van starttijden. We moeten uw geduld dus nog even op de proef stellen.

Intussen worden reeds zoveel mogelijk voorbereidingen getroffen zodat er geen kostbare tijd verloren zal gaan.
Uiteraard zullen we streven naar maximale spelgelegenheid voor zoveel mogelijk leden en dit op een volledig veilige manier.

In afwachting van jullie terugkeer hebben we gisterennamiddag een filmpje gemaakt over wat er allemaal gerealiseerd is tijdens de lockdownperiode. U kan dit filmpje bekijk op youtube via volgende link: https://www.youtube.com/watch?v=_01rYGedCnU

Onze dank hiervoor aan Quentin van Soldt van ‘Weplaygolf’ voor de opnames en de snelle montage!
U kan trouwens op www.weplaygolf.tv enkele quarantainefilmpjes vinden om uw terugkeer naar het golfterrein goed voor te bereiden.

Tot zeer binnenkort op Ternesse!
Het Ternesse-team
#staystrong