Federatiekaarten geactiveerd!

U kreeg onlangs een e-mail van Golf Vlaanderen over uw federatiekaart. Deze werd voor het komende seizoen 2020 opnieuw geactiveerd door ons. U zal dit jaar dus geen nieuwe federatiekaart opgestuurd krijgen, uw meest recente federatiekaart (voor velen diegene die u in 2018 kreeg), blijft u ook dit jaar behouden. Dit “golfpaspoort” toont aan dat u een actief lid bent op onze club en zorgt oa. voor uw verzekering. U neemt deze dan ook best mee als u op een andere club gaat spelen. Daarom is het ook aangewezen dat uw foto op uw identiteitskaart staat. Die foto kan makkelijk worden toegevoegd door uw electronische identiteitskaart in te lezen op het secretariaat. Kom bij een volgend bezoek op de club dus gerust even langs op het secretariaat om dit in orde te brengen.

Federatiekaart

Met de steun van