Update Corona maatregelen

Corona houdt de wereld in zijn greep. We vrezen allemaal dat het ergste nog moet komen.

Als Ternesse staan we voor een gezondere wereld en collectief sporten in virustijd is daar geen onderdeel van.

Dat is de reden waarom we deze morgen een beslissing hebben genomen om alle georganiseerde activiteiten, ongeacht hun omvang en of ze open of privé zijn, tot en met 3 april voorlopig af te gelasten of uit te stellen. Het betreft onder meer:

• Wedstrijden;
  • Groepslessen en -trainingen;
  • Groepsactiviteiten (zoals de stocksale);
  • Jeugdlessen en -werking;
  • Vergaderingen…

In het kader van de algemene maatregelen zal in deze periode ook het horecagedeelte van het clubhuis gesloten zijn. De toiletten blijven toegankelijk en we voorzien een permanentie aan het onthaal.

Casual, individueel golfen en oefenen blijft tot nader order toegelaten. Gelieve wel de richtlijnen te respecteren: Dat is vooral je handen wassen, voldoende afstand houden en thuisblijven wanneer je je niet gezond voelt.

Wij zullen de toestand permanent opvolgen en evalueren en zullen pas terug organiseren wanneer dit voor iedereen veilig is en wanneer de overheid het licht op groen zet. Indien er een wijziging, versoepeling of verstrenging van de richtlijnen komt zullen we dit onmiddellijk communiceren.

We gaan deze situatie met veerkracht aan én zullen hier sterker uitkomen.

De gedrevenheid om hier samen met alle betrokkenen oplossingen voor te vinden, geeft ons alleszins een warm gevoel. Het belangrijkste is dat we nu goed voor elkaar zorgen én vooral zeer goed voor onze ouders en grootouders.

Met de steun van

Sport Vlaanderen Porsche Antwerpen